snart ingenting.

Min kamera balla ur totalt på Rhodos. Därför är jag som vanligtvis är den som springer runt med kameran i högsta hugg helt bildlös. Det är ingen idé att lämna in den på lagning heller för den delen, då kan jag lika gärna investera i en ny. Min dator blev även den halvt misshandlad på Rhodos (eller något dyligt, troligtvis för mycket fukt) för den jävlas med mig. Det känns som det är dags att köpa en såndära liten svart låda som man har alla bilder och grejer på. Och sist men inte minst så blev min mobil stulen i helgen. Jag har varit mobillös i tre dagar nu. Det tar på krafterna kära vänner ska ni veta. Det är först när man blivit av med något som man inser att man saknar det.

Ny mobil kommer senast på fredag. Under tiden får ni använda er av röksignaler eller något annat omöjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0