those days are actually gone

Idag har jag köpt tre, notera t r e, nya par skor. Det var jag väl förtjänt av! Ett par (okej lite för många för min nuvarnade ekonomi) slantar fattigare  m e n miljoner gånger lyckligare! Tacka vet jag mig själv!
Annars hade jag inget vidare på hjärtat.  Eller egentligen finns det väl massvis, men det behåller jag för mig själv. clever girl.




I've been looking, searching deeper down inside. And if I lose my way, I found another road cause I can make a change on my own. I'm moving on and Im gonna get stronger now and nothing will break me down. I will not get into doubt. those days are gone, I can be who I wanna be. Start living my life for me, I believe that finally I'm moving on...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0