vad som än hände så var du min ängel

hoho. Vaknade upp med lite lätt huvudvärk, mindre hosta, minda snorig.. en kort diagnos framställd av mig själv = jag mår bättre! Illamåendet/den konstiga känslan i hals och mage är dock något som håller i sig. Jag börjar tvivla på att det har med sjukdom att göra. Mår man halvbra så käkar man dåligt vilket leder till att kroppen mår dåligt. well well. Det kommer gå över det också.

Annars är det grymt väder idag, borde egentligen gå ut och njuta av solen. Men jag har ingen ork! plöh. Det får bli lite mer vila innan jag tar det steget. Kanske ska ta och sätta mig vid symaskinen senare, jag saknar det!



Hippie collection 08 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0