1,5 månad

herregud så tiden går snabbt. Om en och en halv månad är jag tillbaka i Sverige. det känns overkligt, och just nu inte alls kul. måste se till att njuta rejält det sista här nu känner jag. blir hem till Sverige och jobba röven av sig så jag kan åka tillbaka så fort som möjligt. jag är väldigt nöjd med vad ja gjort och vad jag gör här i Aussie, men jag är liksom inte klar.. inte på långa vägar! så då ska jag bannemej tillbaka. inget snack om saken. jag kan ju inte gå runt och hoppas att 50 000 kronor dyker upp på mitt konto, så det är lika bra att räkna med att det blir hemresa som gäller. det är nog rätt svårt att jobba ihop pengar på en farm om man räknar med hur mycket kostnader för boende och mat spelar in runtomkring. kanske ska sluta äta.. haha. men men. jag hade hoppats på att Jaana hade rätt =P det hade hon, det är bara det att pengarna inte räcker till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0