a a a a

a a aalrighty theeen. som Jim Carrey skulle sagt. efter världens onyttigaste frukost (stekt bacon, rostat bröd med marmelad och en chokladmuffins? hallå tjockis?) så fick jag en kick och började faktiskt städa. det behövs städas varje dag i det här hemmet. det är lite synd eftersom jag brukar vara så himla nöjd med hur fint det blir och dagen efter så är det bara att börja skrubba från start igen. jag undrar om det är så här i alla småbarnsfamiljer, och här är det bara ett barn det handlar om. fast ibland kan man tro att Nicky också är ett barn, 40 fyllda men förstår fortfarande inte vitsen med att plocka undan efter en middag. haha. anyway, hur fasen ser det ut i ett hem med t r e barn som stökar ner? jag kanske borde bli nanny på heltid, skita i att skaffa egna barn, för är man nanny så är man i alla fall ledig lite grann varje dag, ibland en hel helg. nog för att jag förstår att det blir annorlunda med egna barn, känslan kommer bli annorlunda. men guud. säg att det dröjer åtminstonde 15 år till så jag hinner resa jorden runt först!

snart kommer min tyska hälft hit. hon behövde tydligen baka. spännande..
Nav gjorde Sushi åt oss förra veckan. tro mig, det var ju skitgott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0