ännu en för tidig morgon.

har varit vaken i en timma, men Nicky har fortfarande inte gått hemifrån så jag sitter på mitt rum med ashög hårdrockmusik i mina öron. vädret är hur bra som helst och jag ser inte fram emot mitt eftermiddagspass på DDC! Men ikväll är det i alla fall bbq igen. denna gången kanske jag ska komma ihåg att ta med mig mat så jag slipper goona på tom mage? men det är inte lätt att vara förvirrad. + att jag slutar vid 16, kommer hem 16.20 ca och ska då hinna duscha, fixa, åka (läs cykla) till affären och vara på plats 17.30 vid stranden. tufft schema må jag säga. skitire. som det känns nu blir det en lugn kväll. jag är alldeles för trött för något annat. å andra sidan så är det nästan allas sista kväll idag och imorgon.. så jag vet inte jag! den som lever får se.. nu ska jag ut och tömma kylskåpet. tjapps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0