apskalle

vilket aphuvve jag har idag. jag försov mig i mitt eget hem, varför har folk svårt för att gå och väcka någon som idiotsover? försovningen beror i alla fall på att jag kom hem kl halv fem imorse, eller om det var halv sex. hade en jättetrevlig kväll på Dolphin Retreat, men nu är alla borta. alla underbara fina människor. vilka härliga veckor jag haft! well well. jag har inte tid att bli sentimental, nu kommer bilder från igår.


gina caitlyn och Nav. dessa två är kvar, jättehärliga människor. tack för det!

lite filosofi i spelrummet är väl aldrig fel. Jag Karis Zac och Steph

haha. Portbaby, kunde blåsa upp min mage helt galet mycket igår.

eeeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0