beslut

jamen kära vänner. ibland måste man faktiskt ta ett beslut. jag som är världens mest veliga människa innerst inne och världens sämsta filosof var tvungen att ta tag i saker och ting. vissa kommer bli glada och vissa kommer bli ledsna. jag hatar att göra folk ledsna så förlåt mig. men jag vill verkligen göra det här. det känns mer rätt än något annat just nu. kan inte gud eller någon annan ta bort mina skuldkänslor i min kropp. tack.

vad vill jag då? nej, vad tänker jag göra då? Jo. jag ska åka till Bali. Sen ska jag åka till Bunbury och jobba. sen ska jag resa som ett djur. det är precis det jag tänker göra. låter bra, eller hur? så länge man har visioner och drömmar så kan man göra allt. tjapps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0