cleaner

jag ska definitivt ha en nanny när jag blir stor och får egna barn. en nanny som säger att visst självklart kan jag tvätta, diska och städa halva hela huset. till och med torka fönster ska hon få göra! det måste ju vara himla bekvämt att ha någon som gör allt åt en så kan man ägna sig åt "viktiga" saker under tiden.

har precis gjort allt det här ovan. och det låter som att jag inte gillar det, men så länge det inte är mitt eget rum jag städar så är det helt okej. till och med lite kul. kanske... det vankas ju storkalas här. Nickys 40-årsfest, och en bonus för Phil som fyllde 38 (eller 37?) i lördags. det är soffor överallt, discokula i taket, heliumballonger ute, vin i mängder, dricka, bardisk, dj-bås. haha allt. det kommer nog bli hemskt kul ikväll. jag kan behöva ha lite kul eftersom jag känt mig så elak idag. kan man med och vara glad när man känner sig så hemsk? jag säger hakuna matata och don't care about tomorrow. Anyway, Det är meningen att jag ska agera någon slags värdinna ikväll. kommer att ha hand om maten och se till så att alla blir rejält fulla och belåtna helt enkelt. till råga på allt så får jag extrabetalt. det är inte dåligt det. får till och med betalt för städningen jag precis lagt ner hela min energi på. dags att granska badrummet, usch. jag som hatar badrum! ha en fin lördag allihopa, det ska jag ha - i alla fall resten av den. tjapps


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0