fem

på söndag är det fem veckor sedan jag kom hit. tiden har gått så sjukt fort och jag har haft några av de bästa veckorna i mitt liv. det har varit så fruktansvärt kul och jag har träffat hur mycket roliga människor som helst. På söndag lämnar "den äldsta" från delfincentret oss. jag kommer sakna henne. sedan kommer det droppa av människor varje vecka och jag kommer bli ensam kvar här. det känns tungt, bara för att det är mitt i natten och jag ligger och funderar på mitt liv. imorgon kommer jag njuta av varje dag som den är igen. njuta av att jag har så himla kul. att jag skrattar mer än var jag pratar. att jag får se delfiner varje dag. att jag får ta hand om världens sötaste solstråle till unge. att det inte spelar någon roll vem jag pratar med eller umgås med för alla är lika fina vänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0