finding nemo

Här ligger jag och känner mig vätskebristig. hatar känslan när det börjar snurra i ena ögonvrån och man måste titta jämte något för att faktiskt se vad man tittar på. det hjälper inte ens om man blundar med ena ögat för det snurrar ändå. tydligt tecken på vätskebrist enligt min kropp. varningstecken får vi kalla det, för har lärt mig att dricker jag inte vatten då så kommer det så småningom bli helt svart för mina ögon och schmack så trillar man rakt ner i golvet (och till exempelvis slår upp hela hakan och får åka och sy och inte kunna käka ordentligt på e vecka). det är ju sådär skoj. så jag ligger mest och pimplar vatten och försöker ignorera känslan just nu. Har för en stund sedan kollat på hitta nemo med Madison. vilken bra film! jag hör till den grupp av människor som faktiskt uppskattar tecknade filmer mer än vanliga filmer för det mesta. alla tecknade filmer har alltid ett budskap och mening bakom sig, urbra för barn att lära sig vad man ska och inte göra. man kan ju fortfarande betrakta mig som ett barn så det är bra för mig att titta på dessa filmer också.. skämt åsido, tecknat kommer alltid vara en höjdare hos mig. shrek har legat etta på min lista så länge jag kan minnas i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0