hatkänsla

jag tror jag haft feber under natten. har drömt så sjuka saker och eftersom jag fortfarande känner mig väldigt hängig så sitter känslan kvar i kroppen. jag är liksom superhängig. jag vaknade av att jag låg och hysteriskt slog mig själv i ansiktet. jag drömde att jag hade tusen tusen tusentals små myror i ansiktet och över hela kroppen. och de kom liksom innifrån huvudet och jag försökte få bort dem med schampo och allt möjligt men inget hjälpte. så det var inte precis härligt att vakna upp och vara helt öm i ansiktet efter speciellt denna konstiga drömmen. jag drömde också att jag var på fest, naken igen? vad betyder det när man drömmer att man är naken? någon som vet? asjobbig känsla i alla fall. just nu sitter jag under en filt i soffan och glor på tv och försöker ha koll på Madison. hon verkar rätt nöjd ändå. vi har läst hennes favoritbok fyra gånger på raken om djur och gjort djurljud. nu har hon fullt upp med att leka med sina tusenmiljoner leksaker... jag tycker jag förtjänar att ha en lugn dag. så jag kan vara frisk imorgon. känns piss att jag inte kunde ta Madison till delfincentret idag som jag hade tänkt. Franskarna lämnar ju i eftermiddag och nu har jag ingen chans att säga hejdå. men vi kommer ses igen, likaså var det jobbigt att säga hejdå till Gadi igår. usch usch. jag behöver te. over n' out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0