himmelen är tillbaka

idag kom himmelen tillbaka till Bunbury. inte ett endaste moln så långt ögat kan se och det gjorde mig så lycklig att jag släpade med mig Madison och hundarna i familjen till stranden hela förmiddagen. bra gjort av mig, hade det jättehärligt. synd att stranden i stort sett inte existerar längre. förra veckans stormande har liksom dragit ut sanden i havet. det brukar tydligen bli så under vintern. det som var bra är att det bildats "pölar" som Madison glatt kunde leka i. hon gillar inte vågorna som vi har här och det förstår jag eftersom jag själv drunknar i dem om jag badar. så vi satt och plaskade i pölarna istället. ganska stora pölar. slänger upp lite bilder senare. först lite pics från helgen i Perth.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0