hushållerska och städerska på heltid.

jamän! städat som en tok idag också, inklusive mitt eget rum. det kunde behövas. jag kom på att det faktiskt finns en skitstor garderob här inne i mitt rum.. varför har jag då alla mina kläder på några hyllor i en fet hög så man inte ens förstår vad man har med sig? efter ett ryck så finns det nu så mycket övrig plats i rummet så det ser riktigt hemtrevligt ut. och min resväska tryckte jag också undan. så nu känns det faktiskt som jag bor här på riktigt, jag tror jag inte riktigt brydde mig om att plocka upp ordentligt eftersom jag inte tänkt stanna här så länge.. men nu känner jag att det är inga som helst problem att kara av ett par månader till! klara av och klara av.. jag trivs faktiskt skitbra här! Om vi bara kunde sluta äta så mycket mushed potatoes med för mycket mjölk i för min del så skulle det vara perfekt.

just nu så sitter jag här och tittar på bilder från mina andra vänners resor upp längs västkusten. gud så bra dom har det. det är inte bara en eller två, vad jag kan räkna till så är det just nu 9 stycken som jag lärt känna här som gör ungefär samma tripp. tråkigt tycker ni, men jag ska fan också ta den vägen uppåt efter det här. det ser helt sinnesjukt roligt ut, och så fina ställen! dock missar jag nog whale shark-säsongen. det är synd, det är nog nästan värt att vänta till nästa år... titta här ett foto som Janina tagit då hon och Zac dök med valarna...

förstår ni känslan av en 6,5 meter lång firre som simmar jämte er. jag som får adrenalin när en 2,5 meter delfin är nära mig. jisses. det finns ju ett dussintals nationalparker att besöka på vägen också. oh, jag säger ju det. jag är inte klar här än.. inte på långa vägar!

nu ska jag fortsätta göra något annat. ciaos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0