I don't want to miss a single thing you do...

ANYWAY! Dagen idagidagidag har vart helokej. riktigt skönt väder och fin dag på delfincentret med i alla fall ett par delfiner, inga allt för närgående dock. men vi såg dem i alla fall, det räcker för de flesta vid den är årstiden. det är sjukt var vädret har förändrats sen jag kom hit. mina första veckor var svinvarma, det var nästan jobbigt att vistas i solen. Nu är det mer bara skön värme, aningen varmare än en riktigt fin svensk sommardag de dagarna då det är klarblå himmel vilket är typ var tredje dag numera. de andra dagarna är inte kalla, men inte varma heller. äh, vem bryr sig. jag har nyligen eftermiddagsnattat min lilla solstråle och ska fixa med tvätt och lite annat innan jag ska ta en timma eller två i eftermiddagssolen. dunka stenhögt med metallica i öronen och glömma att jag finns, eller att någon annan finns. ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0