ibland så ...

vad skönt jag har sovit! 12 timmar i sträck och nu har jag en såndär känsla att jag bara älskar mig själv och mitt liv. tack sömnen för det. Är glad att jag fick sovmorgon idag, ända fram till 12. det är menat att jag ska ta över Madison runt klockan 13, så ska alldeles snart gå upp och trycka i mig en stor frukost (om det finns något gott att trycka i sig förstås. är faktiskt lite trött på rostat bröd och jordgubbsmarmelad). kanske ska gå på lunchen direkt istället. jaja.

påskfirandet här blev förresten inget firande alls. Jag fick en chokladkanin av Janina, den underbara tysken som lämnade oss igår, men det var det enda. jag var i och för sig i Perth där alla affärer stängde mycket tidigare än vanligt som fick mig och Sibban att gå tusen mil för en låda vin. så jag kan väl säga att jag fick smaka på det lite i alla fall. äsch, jag bryr mig inte så mycket. jag missade fest med mina fina där hemma. men det hinns med när jag är hemma igen, jag hoppas min känsla av att allt inte kommer vara detsamma när jag kommer hem igen är fel. ibland får man sånadär otrevliga magkänslor. jag är bra på att skjuta bort sådant, så det är precis vad jag gör nu. hakuna matata!


jag ska förresten aldrig mer gå barfota i mina (för stora) converse. två vattenblåsor under stortån gjorde att jag gick svinkonstigt hela lördagen och detta resulterade sedan i sån jävla smärta i hela foten. stackars sibban som fick höra mig klaga stup i kvarten. men det gjorde faktiskt skitont. jag behöver inte bara byta mage med någon, jag behöver byta fötter också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0