I'm so glad you have a one track mind like me

gomörra mitt på eftermiddagen. jag har inte gjort mycket idag. sovit för länge.. igen. men jag sov riktigt rikigt bra för första natten på ganska länge. ända till klockan 12, vilket liv man har va. efter Bali blir det ändring på det. då ska jag jobba asset av mig, så jag är värd att ta det lite kallt nu tycker jag. det är skumt väder ute idag, det borde brinna någonstans i närheten för det är alldeles dimmigt, och så är det kvavt! hua. jag lyssnar på stockholm i mitt hjärta och känner mig väldigt bra till mods. mer update än så blir det inte, för jag har absolut ingenting att dela med mig av. tjennaps


utsikt från spiraltornet mitt i stan, här sen ni segelbåtshamnen och Koombana bay, delfincentret ligger ungefär 2/3 bort på denna stranden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0