inte frisk

inatt vaknade jag av att jag spydde upp allt innehåll i hela min kropp. varför fan har man heltäckningsmattor i precis alla rum utomlands? ni kan ju tänka er hur det luktar och hur det ser ut i mitt rum just nu!? inte nog med det, jag höll ju på att spy igen när jag skulle torka upp allt imorse, för det gjorde jag inte inatt för inatt så la jag mig ner och somnade om. hur frisk är man i huvudet då? detta resulterade i att även jag luktade skit imorse. och jag glömde sätta alarmet igår så jag sov till 11 också, bara 4 timmar försent. Och det är Nickys födelsedag idag, hon fyller 40 och de hade halva släkten här på morgonen så jag vågade inte gå upp för jag både luktade och såg ut som skit. min urinblåsa höll på att brista sönder och samman. ingen bra start på dagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0