ja, det är ju fredag idag ...

I vanliga fall så skulle jag knappt hunnit hem innan jag hade dragit iväg igen. nu är det ju så att det förmodligen kommer vara rätt lugnt för min del framöver. i alla fall på fredagkvällarna. fredagen brukade vara den dagen då alla gick all in. trots att 90% av oss skulle upp kl 6.30 dagen efter. men de spelade liksom ingen roll. totalt galet. man skrattade åt den som kom försent och såg helt förstörd ut, man skvallrade om vem som gjorde vad och vem som var tokiast och vem som var fullast. och framförallt så var man jävlig mot den som somnade i volontärrummet. åh! saknar det redan! därför känner jag mig lite smått nedslagen just nu. det går väl över det också! jag lever på mina så kallade planer så länge. är nöjd över att jag ska få gå ut och vara vild och galen imorgon. "någon måtta får det väl vara" som min moder hade sagt "det finns liksom inget stopp, vad är det för probleeeem" haha. näeh gud. moder var är du. need to talk! x


det här är eric the eel. skitlång och skitcool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0