kliarrrr

det kliar verkligen i mina fingar. jag vill sy kläder, sy om, rätta till, göra smycken.. gah vad som helst. undra om de har någon pärlaffär här i stan. eller tygaffär. ooh en tygaffär, fast då måste jag ju ha en maskin också. undra om Nicky kanske har en maskin... måste åka in till stan, om jag nu hinner för allt jag gör just nu är att cykla som en idiot fram och tillbaka från delfincentret tycker jag. borde ta mig en titt på fredag. då ska jag ha eftermiddagen ledig. ooh så härligt. Baliresan skall bokas innan veckan är slut också, har redan hittat riktigt billiga biljetter. ser verkligen fram emot två veckor sol och bad, kommer bli göttans mous det. what else? tvättkorgen tar aldrig slut på det här stället. känns snarare som om den växer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0