kock

ni ska bara veta så bra jag är på att laga mat. inte för att skryta, jag har bara aldrig insett det riktigt och nu fick jag mig en uppenbarelse av att all mat jag gör smakar bra. jag trodde jag sög på matlagning. men inte då, har precis tryckt i mig köttbullar a la maRlin. Madison älskade det, bra betyg :) saknade lite lingon dock.

annars då. jodå jag har varit på delfincentret idag, det var stendött men jag gillar ändå att vara där. Fick även inbokat 9 simturer de kommande veckorna. det är inte säkert att alla blir av eftersom man måste ha ett visst antal bokningar. Men det lär ju bli ett par stycken i alla fall :D götte för mig.

hmm. det regnar idag också. men hellre regn än bara moln. moln blir man så deprimerad av. jag har ingen vidare motivation till att skriva här just nu känner jag. tog lite bilder idag. varse..

hummer. en av de fyra vi har.

en slags vattentusingfoting som jag och Tamar hittade när vi skulle leta krabbor i fredags. krabborna var åt bläckfisken Adolf. Masken tog vi för den var rolig.

jag börjar få en fin flipflopbränna

sjöhästen hängde uppochner idag. han är skitlustig, kan stå och titta på denna i flera minuter i sträck.

sköldis hängande på väggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0