man kan aldrig få nog..

fick för mig att titta upp om Metallica styr kosan hitåt, och vilken fullträff. kommer verkligen inte komma hem innan årskiftet om dett innebär att jag får se mitt absoluta favoritband igen. De har ett antal spelningar runtom i Australien, men jag ska försöka satsa på den i Sydne 10 November. hur bra? skitbra. helt fantastiskt underbart. Är trycket på biljetter lika hårt som i Sverige vet jag med mig att det kan bli svårt, men jag kommer göra precis allt för att få tag i biljett. jag vet att det kommer vara värt precis allt. efter mina första två konserter var jag helt lyrisk.. mm mm mm.

ungefär så här bra var det, några snabba bilder från mars 09 och maj 09..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0