nääätty

Har just kommit hem från bion. jag och Steph slog våra kloka huvuden ihop och tog våra supercoola cyklar in till stan och såg faktiskt en riktigt rolig film. nu kommer jag inte ihåg vad den heter. så roligt blev det. hoppas dock ni går och ser samma film för den var helt klart sevärd. imorgon är det dags att återgå till delfincentret. har inte vart där på evigheter känns det som. jag ser inte riktigt fram emot det faktiskt... för alla volontärer är ju på olika håll nu. håller tummarna för att det ska ha dykt upp någon mer, för det kommer vara riktigt tråkigt om jag ska arbeta själv. det kommer vara kul de minuterna som delfinerna kommer in ungefär. guush, det ska regna imorgon också. lars-olof för helvette!

nu kom det plötsligt till mitt huvud att filmen möjligtvis kan ha hetat not in your league. men jag är inte säker. back to bed, tjapps.





little miss sunshine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0