nämen mobilbilder

jag har ju massvis med onödiga mobilbilder som jag inte visat förut..

de första från när jag var med Sibban i Perth första gången.. kvaliten säger nog det mesta i överlag på dessa bilderna

tysk tyken tråkig tönt. och roligt med stol på bord


tysken till höger gillade inte barn kommer jag ihåg. men hon hade vart nanny väldigt länge och lämnade "sina tre barn" ensamma i badkaret medan hon gjorde annat. bra sätt att slippa dom... eller inte!!




lite hårt arbete och förberedande av vintern. zac och shaun gjorde grovarbetet medan jag sa till dem hur de skulle göra. womenpoower...






fina tjejer på Lauras sista kväll. mycket tårar och mycket goon denna kvällen. alldeles för mycket faktiskt.

ni ser ju. jag och zac dricker alltid ikapp av någon konstig anledning. ingen av oss vinner dock.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0