raindrops is falling on my head

värsta natten någonsin sen jag kom hit. huvudvärk och omöjligt att sova. detta resulterade i att jag skolkade från delfincentret idag, och skolkar man därifrån så är det illa. mår efter flera timmars sömn och spagetti bolognese alla Phil och Nicky mycket bätttre. så pass bra så jag kommer ta mig in till dolphin retreat ikväll. Det är Lauras sista kväll så lite huvudvärk kan inte riktigt stoppa mig känner jag. jag är grymt uttråkad efter snart nästan två heldagar hemma i huset, det liksom spritter i benen trots att jag säkerligen inte är fullt frisk. well well.

kan också bero på att det spöregnar och jätteblåser ute? det är säkert svinkallt också. jag springer omkring med dubbla strumpor och har till och med städat köket. det tråkiga med att städa i det här huset är att det blir skitigt lika fort igen. inte konstigt när man har en unge OCH bygger om halva huset och dessutom går med skor inomhus?

time for en iskall dusch, för varmvattnet har gått söner också.
k u l o c h h ä r l i g t !  ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0