restless legs

tror jag har ärvt min mammas ben. så fort man ska slappna av så börjar det krypa något fruktansvärt i benen. det går liksom inte att sitta/ligga still. jag blir rastlös som ett as. Har Madison ikväll, det är ju inte speciellt ansträngande eftersom hon redan sover. Nicky och Phil är ute på födelsedagsmiddag, det förtjänar dom. jag tror dom firar rejält för vi drack champagne och grejer förut och det är ju inte varje år man fyller 40! Så vad ska jag göra? titta på Avatar för tredje gången? lutar åt det, orkar inte anstränga mig med att titta på någon ny film. är för ouppmärksam för det ikväll. kanske borde äta något först.. gaad, tur att man ska ut och äventyra imorgon :)

tetta en fesk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0