short update

helgen har varit grym. som jag tidigare nämnt så är det många (läs alla utom jag och zac) som lämnar Bunbury kommande vecka. så helgen har bestått av avskedskalas så det smäller om det. Jag har inte riktigt haft tid för annat än att umgås med mina vänner och vara på delfincentret. det gör inte mig något, men mamma jag lever :) Dock tar helgens bravader ut sin rätt. jag har mått rätt dåligt idag, min hals är helkass. tror det beror på att jag var på simtur i lördags och blev riktigt riktigt kall. satt och huttrade som en hund i över en timma på båten och det var väl inte så bra för kroppen. ännu värre var det att gå ut lördag kväll efter det. det var värt det. allt är värt det. fo sho!

ska just slänga mig på mina härliga kuddar och sova som en idiot till imorgon. det är barnpassningsdag hela dagen imorgon. ska nog ta Madison till delfincentret så hon får spana in lite fenor. see ya.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0