solen lyser himlen är blå (ingen vettig rubrik men det har jag väl aldrig)

det är hur bra väder som helst idag. är precis inkommen från en en och en halv timmes powernap i trädgården. det enda jag ska klaga på är alla satans myror och flugor som finns här. jag vet inte om det är för att det börjar bli mildare väder eller om de alltid är så irriterande. men de små asen är pain in the ass, de känns till och med som om jag har myror i öronen just nu. anledningen att jag gick in. de är överallt och det blir ganska irriterande till slut. jag som ville sola mera! well well. lite sol har jag i alla fall fått, tid till att samla fler fräknar får jag senare i mitt liv.

delfincentret var bra, dock inga delfiner idag. imorgon lär jag få se eftersom jag ska ut på simtur! yes! Alla volontärer har kommit så himla nära varandra nu. det kommer kännas piss och kräk när alla lämnar.. och det är redan nästa vecka. franskarna drar vidare någon gång mellan söndag och onsdag om deras bil går att fixa, Laura min fina canadensare drar till Sydney på torsdag, Tamar och Shaun (som förresten blivit ett riktigt gulligt par) drar till Pert nästa fredag/lördag, Gadi, guden från israel sticker söderut på onsdag... ja, ni hör ju själva vilket lipkalas som väntar. usch så tråkigt. men istället för att oroa sig över det nu så tänker jag njuta av varje sekund som alla fortfarande är kvar. jag menar, det känns redan tomt efter kiruna och tyskland. sååå SEN har vi bara mig och Zac kvar. Vi får väl sitta och leka Wiz för oss själva även fast man inte kan vara två på den leken. sen åker han också. Jag glömde förresten att nämna Steph. Hon är i alla fall kvar :D det är tur det, men hon jobbar så himla mycket så henne ser man knappt röken av längre ändå. åååh, kommer sakna mina delfinvänner. det är vänner för livet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0