swimtour

gjorde äntligen min tredje simtur idag. nästa gång är det jag som hoppar i vattnet, så himla fantastiskt!det börjar dock bli skitkallt ute på båten. även fast solen lyser så är vinden helt galet kall så man hinner frysa ihjäl om man bara är en s.k watcher. de som är i vattnet har det varmt och skönt, och mer roligt också. därför ser jag mycket fram emot att det ska bli min tur. träffade för första gången en svensk familj idag också, som var med på simturen. eller det var ett par i 25-årsåldern och killens föräldrar. paret har vart i australien i 2 år och rest och jobbat. jag blir helt fascinerad när jag hör sånt. jag vill också! de var i alla fall jättetrevliga och kom från gotland så de pratade roligt också. på tal om annat sisådär ja!

fick inga vidare bra bilder på delfinerna idag. men slänger in några så ni får se hur min dag vart.

update: ni kan inte se bilderna, uppenbarligen är något fel igen. på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0