välkommen måndag

ny vecka och allt. kändes som jag behövde det. är ledig dessutom så jag passade på att sova i ca 12 timmar. egentligen gillar jag inte alls att sova så här länge, man blir bara tröttare då. men någon gång kan väl kroppen bara få göra ingenting. Jag tror det är fint väder ute, men jag vet att jag kommer vara för lat för att gå till stranden. och sola i trädgården är sånt tråkigt tidsfördriv. vad hände med att jag älskade att sola? kommer vara en riktig blekfis inom kort. ikväll tänkte jag även, om jag orkar?? åka in till stan och kika runt lite på resturanger efter jobb. egentligen så behöver jag inte göra det riktigt än. men det skulle ju vara bra att lägga ut några krokar i alla fall. vi får se. jag längtar bara till Bali just nu. sol och bad i två veckor med åtminstonde en bästis. det kommer bli megasköj och megaröj. nej, klockan är ju ett snart, får välta över min härliga kropp till golvet och ta och göra något. äta kanske... ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0