älskar min cykel

nu har jag hojjat runt i precis hela Bunbury. jag har fått shoppa, så lycklig man kan bli! dock rätt tråkiga nödvändiga saker, men en gosig tröja också. och nästan ett par skor, men jag kom på att det var jätteonödigt att börja köpa skor. jag gick bara och kände på dem lite lätt. Jag gick äntligen och fixade med min sjukförsäkring också, jag fattade ingenting av vad hon pratade om men jag fick ut hälften av pengarna i alla fall, som vanligt vad det gäller försäkringar så finns det massa regler hit och dit. jag måste till och med gå tillbaka och visa att jag har ett visa för att vara här och sedan få något medicarekort. kanske bra om man blir sjuk igen i och för sig. men sitta där som ett fån med 30 andra människor är inte skoj alls.

jag fick rejäl träning i alla fall, det kan behövas väldigt mycket. jag ska sätta mig själv på vattendiet också! (det var ett skämt mamma)


egentligen är det så att det är Tazzie som är på diet, 10 kilo är lite för mycket för hennes lilla kropp. men hon passar på att äta av Cosmos mat i alla fall.. what to do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0