another date tonight

Tjejerna på hostelet har infört date night, och eftersom jag i stort sett är en del av hostelet så ingår även jag. så blir det när man blir inneboende där var och varannan natt pga vinkvällar eller uppesittarkvällar-snackamassaskitkvällar. Nu har Belinda (tysk) i stort sett fyra sängar för sig själv, så det är bara att ta för sig. bra skit. i alla fall så innebär detta att vi sticker på bio varje Tisdag. alldeles fantastiskt bra ide att införa detta, för jag älskar bio. det är inte samma sak som min och josefins biokvällar hemma i Borås, men det kompletterar upp lite i alla fall. ikväll ska vi se SALT. och nu ska jag städa tvättstugan, specialuppgift för idag. kill me.

förresten. det är så fantastiskt att ha en mamma som uppfostrat mig och mina syskon så bra. Madison är ca 2,5 år. och vissa dagar så känns det som att hon befinner sig någon slags extrem trotsålder. jag förstår mig inte riktigt på det där, så tack mamma för att du finns. och tack för bra tips. blir inte jag världens bästa morsa när jag får egna barn så kommer jag bli förvånad.. höhö!



för det mesta är hon faktiskt goaste ungen som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0