chock

Min kropp har hamnat i chock tror jag. jag sov 11 timmar inatt, istället för 4 - 5, eller till och med 3 som de senaste dagarna eller kanske veckorna. jag känner mig sjuk och slö. jag tror jag blir hemma med en tekopp ikväll. Jag har precis lämnat över Madison, vart ute med henne och hundarna i över en timme vilket var skönt. jag lyssnar på uppiggande musik och tittar på det sista av solnedgången genom mitt fönster. det är inte ofta jag får för mig att vara ensam en kväll, och är jag ensam blir jag rastlös. men ikväll vill jag inte öppna käften, så själv är precis vad jag ska vara!

på tal om solnedgången. jag kom på det idag.. det blir inte mörkt klockan 17 numera. klockan är faktiskt snart 18.30 och det syns fortfarande lite lite lite ljus. sommaren närmar sig :D wohooo. kanske inte ska säga för mycket men fifan vad skönt det ska bli att gå i shorts och klänning igen, utan en stor hoodtröja och jacka över. mmh mmh mmh



exakt såhär känns det ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0