cleaning washing dishing DONE

poooh. efter att ha suttit och stirrat in i väggen ett tag så kändes det faktiskt bra igen. kroppen alltså. det gjorde den inte innan. har totalstädat huset på rekordfart, knappt en timme tog det. det blir så när man är frustrerad. då gör man bra ifrån sig förstår ni. jag har bara vika tvätten kvar. det roligaste. sen så ska jag vänta på att la familia ska komma hem, eller moder och fadern. det där med tider börjar irritera mig nuförtiden. klockan är verkligen inte fem, den är tjugo över sex nu och det verkar ingen förså. well well, ser fram emot en hostelkväll litegrann i alla fall. jag borde egentligen sadla om och flytta in där. men jag vet inte om jag skulle palla att bo på hostel så länge som vissa gör. seriöst, för en del folk är tokiga i hjärnan. det var det om det. off I go.


en av många kvällar på hostelet. jag skrattar ihjäl på på closeupen på Mickael, världens lustigaste fransman! hoppas det funkar att titta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0