fight.

så bra som jag stod upp emot min chef gjorde mig själv förvånad. jag är född för snäll, men nu fick till och med jag nog. det gick bra. eller okej! det slutade med att jag inte jobbade idag och att jag ska fortsätta jobba hela helgen ut och få bättre betalt. vilken människa han är på att snacka bort folk. och så vägrar han att lyssna hur man än lägger fram saker, det var nog det som gjorde att jag inte gav mig heller. det känns okej nu. jag tycker fortfarande att det suger att jag måste jobba 2,5 timma med paus på tre och sen 3 timmar till på lördagar. men whatahell. det får bli så åtminstonde tills jag får ett annat jobb. bra va, ge mig lite applåder så känns det bättre.

förresten. det är det värsta som finns när en chef säger att "du fick göra det för att jag vill hjälpa dig". ta dig i arslet säger ja. klart alla chefer är egoistiska, det hade jag också vart - fast jag skulle inte be min serveringspersonal rensa ogräs i 2,5 timma och ge dem knappt 50 kr i timmen för det. sådetså.

Hoppas på BBQ ikväll. Nicky är kanske i behov av akut barnvakt men jag är inte direkt sugen på det. umgås med vännerna är det enda som håller mig glad för tillfället, och det hade vart gott med en KÖTTABETE! vi får se vi får se.

dags att storstäda huset, tro mig - det är rätt skoj ändå. all frustation och andra känslor bara pyser ut ur öronen på mig när jag får aktivera mig på det där sättet, som en jävla tok. hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0