freckles

det är så varmt så man nästan får lust att kasta kläderna och springa naken på stranden. nästan alltså, jag skulle aldrig göra det hur varmt det än var. lugn lugn. var nere på stranden med hundarna och lillskiten för några timmar sedan och det var så man ville bada, trots 17 grader. hundarna badade och jag och Madison badade benen... tills en lite större våg kom och välte henne så hon fick panik och började rulla runt i sanden och blev helt dränkt. stackarn! jag är verkligen ingen dålig barnvakt som lämnar mitt barn ensam nära ett stort hav, jag stog precis jämte henne och vi var ganska långt upp på land så att det bara var de största vågorna som nådde våra fötter. jättekul hade både hon och jag. Men så kom en en lite större våg som sagt som räckte henne upp till knäna så hon tappade balansen och jag han inte greppa tag i henne. hon blev mest rädd och det gick över ganska fort. men stackarn var ju helt dyngsur. hoppas hon inte får men för livet.




genomblöt men glad ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0