friday friday friday I'm in love

Tillbaka till resturangen idag, det var okej. gjort nog mitt längsta lunchpass hittils på 3,5 timma. inte mycket att hänga i granen men när jag står där och moppar golvet så sjunger jag dollar dollar dollar dollar dollar om och om igen vilket gör det hela lite lättare! humöret är på topp och ikväll blir det vin och dans. kommer bli kanoners även fast jag kommer ha huvudvärk imorgon, men det har väl ingen dött av.

söka jobb var det också ja! hela stan och varenda resturang/café är för tillfället helt fullproppade. det är nämligen val i Australien i helgen. så jag la det på hyllan, det får vänta till på söndag eller måndag när valyran lagt sig. och på lördag kommer jag förhoppningsvis få reda på mer om farmjobbet som kanske kanske kanske kan bli mitt i oktober! woho, jag hoppas. håll tummarna för mig. tjapps.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0