harmonii

jag åkte till affären och köpte med ett sy-kitt! skratta ni, men det är sånt där som får mig på bra humör. sitta och fixa och pilla och sy och pyssla. tillsammans med bra musik i lurarna, det kan inte bli mer avslappnande än så. Jag köpte även nachos och 10 liter vin i affären. kan ni förstå att 10 liter kostade 130 kronor? jag kunde inte motså erbjudandet, och så lär det ju räcka ett tag, förhoppningsvis ^^, och så får jag sluta åka taxi hem. får smita in i tjejernas rum på hostelet sålänge de har en ledig säng där de kvällarna vi är ute. så kan jag lika gärna hoppa upp strax innan åtta (då receptionen öppnar) och ta en promenad hem. att jag inte går hem på natten är för att jag helt enkelt inte får det. det är lite mer än 30 minuters promenix, och mitt i natten är det ganska så mörkt och inte så härligt för mig att gå hem heller för den delen. jag väntar på att nicky ska komma hem. hade verkligen velat gå runt till lite resturanger idag. men jag vill börja redan runt tre, så det kanske får vänta till imorgon (om jag är ledig igen,50/50 % chans just nu) eller på fredag efter mitt fantastiska nuvarande jobb. usch. hur säger man upp sig. han borde ju fatta själv att jag inte är dum i huvudet och accepterar 10 dollar i timmen (60 kronor, i helgen fick jag 50 kr timmen!!!)

det var det om det,


baaaali. så fina minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0