hati hati!

jag har blivit rejält bortskämd med sovmornar det senaste. härligt för mig, speciellt idag eftersom mina fötter värkt hela natten och jag har legat och hostat halsen blodig ungefär så sömnen har verkligen inte vart den bästa. Många på hostelet verkar ha fått samma grej, och eftersom jag hänger där det mesta av min lediga tid så har väl jag blivit lite smittad. Jag fick dock en bra medecin av Steph när hon åkte (oooh trodde inte man kunde sakna en tysk människa så mycket, hoho) och den hjälpte faktiskt. synd att jag inte kom på att ta den förrän klockan åtta imorse bara. men efter det kunde jag sova skönt ända fram till 12, även fast fötterna fortsatte värka.

det är underbart väder, eller var i alla fall. nu börjar det komma in lite moln men är fortfarande varmt och skönt. var ute med Madison och lekte i hennes små hus innan, hon har börjat göra kullerbyttor helt maniskt. Hela hela tiden, hon sprang in i stolpen till klädlinan när vi lekte jage också. Det såg rätt kul ut, men man kan ju inte skratta åt ett barn som gör sådär. Hon blev mest chockad för ett par sekunder men sen fortsatte vi springa runt och göra kullerbyttor. jag har aldrig träffat på ett barn som slår sig så mycket men aldrig gråter hysteriskt över det. hon kommer bli som jag när hon blir stor. alldeles fantastisk och smärt-tålig!


schtupppi me miss you big time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0