I can't tell you what it really is, I can only tell you what it feels like

Musik på högsta volym och jag får tusen mer saker gjorda ungefär. Madison är ett underbarn, för hon vaknar inte av någonting sålänge hennes dörr är stängd. så jag kan dansa runt bäst jag vill när hon sover. Har gjort köttbullar till familjen, det har en prova-på-nya-maträtter-vecka för tillfället för de är trötta på att äta samma mat hela tiden. tror det är ett vanligt förekomande "problem" i många familjer. jag tyckte det passade bra att fixa köttbullar åt dem för de äter aldrig det, verkligen aldrig! har även skickat in en äppelpaj i ugnen, gud vilken bra nanny jag är om jag får säga det själv. hoppas jag inte är den enda som tycker det, haha.

annars så sorterar jag smycken som vanligt. inte mig emot. jag älskar att pyssla och fixa. ibland längtar jag nästan tillbaka till skolan bara för att jag vill sitta och sy flera timmar i sträck. wellwell. ikväll blir det jobb, och snart hoppas jag att jag kan ta mod till mig att ringa lite farmar. jag förstår inte vad som hänt. jag brukar inte bli såhär nervös av att bara behöva ringa ett samtal. men jag måste. heja mig.


saknar mina soulmates! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0