javosst

ännu en gång kommer man hem på tok för sent, om man räknar med att man ska arbeta dagen efter. men vet ni vad! mitt jobb är det värsta som finns i alla fall, och jag kommer förmodligen få jobba 2-3 timmar imorgon. vilket inte känns allt bra. jag borde bojkotta det helt och hållet. men det gör jag inte. för jag är världens sämsta person på att spara pengar så jag måste. jag får skylla mig själv.. jag är fortfarande ganska stolt över att jag snart vart här i ett halvår, utan någon som helst budget från början. men fan. måste börja spara pengar. 0 kronor kommer man inte långt på. inte ens hem till sverige. jag får ge mig själv köpförbud. hur enkelt som helst. inte. nu måste jag sova. ska ju upp snart. jag hade förresten en riktigt kul kväll ikväll, förutom att man fan aldrig få vara ifred. over and out. peace.


i remember we were driving driving in your car
The speed so fast I felt like I was drunk
City lights lay out before us
And your arm felt nice wrapped 'round my shoulder
And I had a feeling that I belonged
And I had a feeling I could be someone, be someone, be someone

You got a fast car

And we go cruising to entertain ourselves
You still ain't got a job
And I work in a market as a checkout girl
I know things will get better
You'll find work and I'll get promoted
We'll move out of the shelter
Buy a big house and live in the suburbs
You got a fast car
And I got a job that pays all our bills
You stay out drinking late at the bar
See more of your friends than you do of your kids
I'd always hoped for better
Thought maybe together you and me would find it
I got no plans I ain't going nowhere
So take your fast car and keep on driving

You got a fast car

But is it fast enough so you can fly away
You gotta make a decision
You leave tonight or
live and die this way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0