määh!

helt plötsligt ringde Nicky och sa att jag var ledig idag. vad jobbigt för nu känns det som om jag sovit bort halva dagen. inte gjort något annat än att stirra på datorskärmen och lyssnat på råttan som nog faktiskt bor i väggen precis ovanför mitt huvud. borde ta tag i mitt liv och kila in till stan och göra viktiga grejer som att gå till posten och "försäkringskassan". det hade varit ganska skönt att få tillbaka de 1000 kronorna jag fick betala när min hals gick sönder för några veckor sedan. hade jag fått tillbaka de pengarna nu så hade jag lagt dom till min resekassa direkt. vilket upplyft det hade vart för den. resekassan alltså. det hade känts mycket bra. jobbigt att jag inte kan springa över till hostelet och väcka sebastian så man kunde få lite sällskap. alla andra jobbar eller volontärar så jag får snällt åka in själv. ikväll blir det mooovie om jag får bestämma. men först pasta pasta (frukost!)


mushroom mushroom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0