monday monday

ny vecka nya tag. skönt att börja med att vara ledig faktiskt. ändå känner jag mig stressad för att jag har en miljon saker att göra. ska strax kila in till stan, det är underbart väder idag igen så kanske springer förbi hostelet och kollar om någon ska med och sola kropparna! men först måste jag till exempel köpa nya byxor, för jag är nästan byxlös. när man bara har 4 par byxor att varva mellan i 6 månader så blir de lite slitna. önskar jag kunde gå in i min garderob hemma just precis nu och byta ut alla kläder jag har här nere mot nya. fast jag har också lovat mig själv att när jag kommer hem så ska jag i alla fall försöka halvera min garderob. det är näsan pinsamt att stå där (min systers gammla sovrum..) och känna att man inte har några kläder. en liten hypotes bara. inte för att jag vet vad en hypotes är men det lät bra.

imorgon är det hard work work igen, så nu ska jag njuta av min lediga dag (efter jag gjort alla mina ärenden!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0