never ever been jealous... but I think it would work!

hade en bra kväll på hostelet. samtalet var huvudsakligen vem som gjorde bort sig mest i fredags, jag låg i lä. skön.t.  jag har en day off imorgon, de verkar inträffa lite här och var nuförtiden. min planering för min framtida vistelse här verkar också leva sitt eget liv för tllfället. jag vet inte. jag vill så mycket. jag tänker som så att det löser sig, tiden löser allt. jag mår bättre än vad jag gjort i veckan som varit. det är också skön.t. men det är något som gnager i mig fortfarande. frågor som jag aldrig kommer få svar på. jag önskar att jag gjort och sagt så mycket mer. jag antar att det bara är att se framåt, jag minns fortfarande en mening som sas för ett par veckor sedan och jag får tro på att det var sanning helt enkelt. pratar jag i gåtor? javisst, men det är härligt för mig och jag behöver skriva någonstans. herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0