saturday

osch. vilken tuff morgon, jag skulle ta det lugnt igår men det var födelsedagsfirande så det blev svårt. alla var helt galna, två nakna män sprang omkring på borden och en annan bjöd på soppa (som man inte ska smaka av alls om man är smart). vi sjöng happu birthday säkert 8 gånger och fick en hel halv krog att sjunga också för den delen. det var en bra kväll. punkt.

Var halvsugen på att gå och jobba idag, 12-14. två timmar, ovärt. men visst var jag där. min chef frågade vad det var för fel på mig idag. han tyckte jag gick omkring och såg deprimerad ut och var lite "up above the clouds". inte konstigt alls när man vill slå en stekspade i pannan på honom så fort han visar sig eller ber en göra något. han har nog hajat att jag inte tänker för mer trädgårdsarbete i alla fall.. städning kan jag förstå att jag får göra, av resturang kök och toaletter men inte av hans kontor. börjar jobba igen om 50 minuter, hoppas det blir full rulle så jag får ihop några timmar denna värdelösa dag. negativ? nej nej inte jag, det kanske bara låter lite så! :)


Birthdaykid och vänner. sådär som Jenny ser ut på den här bilden ser hon alltid ut. man kan inget annat än att vilja kramma sönder henne för hon är så underbar. hon ställde sig och gjorde pommes mitt i natten, hon stekte dom men det var gott ändå!

Jag ser ut som Mickaels mamma på den här bilden. önskar jag hade vart hans mamma så jag kunde uppfostra honom lite bättre. ^^






min kamera har blivit lite sjuk som ni ser. tar inga bra bilder. ska titta på't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0