SUMMER IS BACK ?!

det var inte speciellt skoj att jobba igår. inte alls. så nu vet ni det.

Det har hänt något med vädret idag. Det är hur varmt som helst och inte ett moln så långt ögat kan nå. Jag var nere på Back Beach en sväng, snacka om att man är bortskämd när stranden ligger 1 minut från huset. det var som om hela Bunbury vaknat till liv igen. det var mycket folk på strandpromenaden och nere på stranden var det ännu mer folk. mycket för att vara den här delen av stranden. det var till och med två barn och en hund som var i havet och badade. jag hade inget annat val än att lägga mig där och bara vara. det var underbart. Bonus var också att jag såg ett gäng delfiner lea lite längre ut. åh, jag måste tillbaka till delfincentret. kan det inte vara sånt här väder resten av året tack?

förresten. hittade en gammal goding. haha, vem har inte dansat discodans till den här alltsåååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0