torsdag

jag har blivit beroende av Heroes, på grund av grova sömnproblem de senaste veckorna. Igår låg jag uppe till halv fem för att jag inte kunde sluta titta. Jag har aldrig sett första säsongen till exempel, men nu har jag sett alla avsnitt utom ett på en vecka. hoppsan. detta innebar också att jag sov till klockan halv två och vaknade upp i panik. är man ledig så ska man hitta på saker. dock blev jag glad över mitt val när jag såg vilket väder det var ute. iskallt och blåsigt. var inne i stan för att möta upp Dana för en kaffe. men hon låg helt utslagen i sängen stackarn, alla är sjuka verkligen. borde hålla mig borta från hostelet ett tag egentligen så att inte jag blir sjuk också. men det är omöjligt för min del, ikväll tar jag med mig min make Mr Tawny (port) och har avskedsfest för Regina. ännu en go tjej som ska vidare, eller hon ska faktiskt åka hem till Tyskland. egentligen ska de ut imorgon, men jag ska vara barnvakt hela kvällen imorgon så då sa vi som så att vi festar idag med. bra skit.

det sprack upp alldeles nyss. borde springa ut och ta vara på solen. man blir så lycklig av det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0