tuesday

ell'å. jag har haft en fin dag. passade Madison i endast två timmar, de två timmarna spenderades mestadels uppe på kullen och hos grannen. en del är bra härliga, grannen - hon kom ut och trodde jag var Nicky, så var ju inte fallet men vi blev inbjudna allihopa i alla fall. det här huset har utsikt över halva Bunbury och är helt gigantiskt - och fint! det är ett sånt hus som många många (läs:alla) drömmer om. endast 20 meter från vårat hus. men det är en ganska brant backe upp.. i alla fall. vi matade hennes Koifiskar, hon hade en hel damm under och jämte sitt lilla lusthus. och så hade hon en stor fågelbur på baksidan, nu snackar vi s t o r, med en pappegoja och en annan s t o r fågel. vi pratade om hennes rädsla för snö medans Tazzie nästan höll på att hoppa i fiskdammen av nyfikenhet och Madison var nog itne långt ifrån heller.. det käns i alla fall jättelustigt för en som är van vid snö att folk kan bli nervösa av den, hon har ettt hus i belgien och det var riktigt kul att höra hennes historia om hur hon och hennes familj gick på vandring i snö för första gången, eller när hon såg eller tog på snö första gången... hon sa att hon aldrig skulle våga gå ut och gå i snö ensam. haha, stackarn. i alla fall, hon var en riktigt kul dam. synd att jag inte hade med mig kameran. får hoppas på att bli inbjuden dit någon mer gång. Resten av dagen spenderades med Mr Sib och avslutades med film. fantastiskt väder idag också, men fortfarande väldigt kyligt på kvällarna! imorgon ska jag arbeta monsterpasset, men det är jag värd.. or not?! tjappsy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0