pics

har jag inte vart lite tråkig på senaste. har knappt visat några bilder alls. på tiden att jag gör det kanske. jag har inte varit så aktiv med kameran så det är kanske därför. och så har jag haft fullt upp med att ta vara på tiden. men här så ska ni få se.


dags för alkoholpoker, krångliga regler eller förvirrade pojkar ?!

det här är DEJAYmama. han heter egentligen Mamadee (eller något) men det är roligare att kalla honom dj. dessutom så pratar han nästan bara franska så det är rätt åt honom!

Här har vi Utah. Kungen av Ukulelen!

Deana och Olivier. de fann varandras hjärtan på en minut om inte mindre. gulligt ändå!

Fyren

behövligt med solnedgångar. oja!

det här är Regina. snäll liten rar tysk.

nej nu gick det inte mer. men lite fick jag visat i alla fall. nu blir det film, hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0