utmattad

här sitter jag och ligger. ungefär. min hjärna går på halvfart och jag har precis ätit nudlar och chips till lunch. jag glömmer bort att äta och jag snittar två colaburkar om dagen. förlåt mamma, jag har blivit knäpp. jag är ute försent och dricker vin och dansar med alla fantastiska människor och sen ska man upp och jobba arslet av sig dagen efter. man kan väl vila när man blir pensionär väl? det var nog allt. den som kan utläsa en sammanhang av den här updaten kansk kan få nobelpris. jag tänker gå till stranden innan jag går på jobbpas nummero två som börjar klockan 17.30. jag hade tänkt gå in för den delen också. kompensera min coladrickande...


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ät ordentligt med mat och skippa vinet. hi hi hi

2010-08-07 @ 22:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0